keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

ärrrrrrrr

Maailman ärsyttävintä! Tulin viime yönä vatsatautiin ja oon nyt tän ja huomisen kotona, ja viikonlopun jyväskyläreissu peruuntu :/ No, viikonlopun suunnitelmat täytyy nyt miettiä uudestaan ja sillee. Videota en viittiny rupee väsää, koska oon järkyttävän näkönen ku oon kipee, ja kuviakaa ei oo tullu otettua. Voisin tohon loppuun sitten pistää jotain vanhempia kuvia :) Päätäkin särkee, ni en jaksa oikeen koneella istua. Tää päivä on menny niin että kävin lääkärissä hakemassa sairastodistuksen töihin, vein sen töihin ja ostin itelleni mehua koska syömään en kauheesti pysty, sitten tulin kotiin ja katoin valehtelevia viettelijöitä, ah :>


Tällä hetkellä ehkä lempparein sarja mitä tulee! Tosin oon kattonu kaikki jaksot netistä, enkä telkkarista ku muutaman xd
Mutta joo lopettelen nyt koska eetu pitää kohta mennä hakemaan töistä!






-MAIJA




2 kommenttia:

  1. liityn lukijaks! :) olis kiva jos kävisit kattoo mun blogin/kommentoimassa/liittymässä lukijaks :)

    http://lovelyytrololo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva homma! käyn toki kattomassa sun ja kommentoimassa ja silleesä, jos tykkään niin liityn! :)

      Poista